De ce aveți nevoie de o broșură?

În timp ce site-ul web este primul dintre cele mai importante articole pe care le dețineți pentru publicitate despre afacerea dvs., o broșură a companiei este a doua ca importantă. Puteți explica despre ce este afacerea dvs., prin cuvinte care descriu cel mai bine care sunt serviciile dvs. și puteți utiliza imagini care pot face consumatorii să relaționeze mai bine cu produsele dvs. A avea o copie tipărită a broșurii dvs. la care să vă referiți este o impresie care rămâne. Însă, dacă o broșură electronică sau o copie tipărită se descurcă mai bine, depinde complet de cât de activi în e-mail sunt consumatorii tăi. Iată ce ar trebui să conțină broșura dvs.:
CINE: Cine este compania ta, ce reprezintă și care sunt principalii membri ai personalului?
CE: Ce vinzi? Cine îl folosește? Care sunt beneficiile folosirii lui? Ce probleme rezolvă?
UNDE: Unde se află afacerea dvs.? Unde trebuie să meargă clientul pentru a-l cumpăra?
CÂND: Când este disponibil? Care sunt orele dvs. de lucru?
DE CE: De ce ar trebui oamenii să-l folosească în detrimentul altor produse similare?
Broșurile vin în toate formele și dimensiunile, verticale și peisagistice. Dar, unul dintre cele mai populare tipuri este aspectul vertical – pagină A3 – pliat o dată pentru a face o broșură cu 4 panouri. Ar trebui să conțină informații clare și concise despre produsul sau serviciul dvs., făcându-l în același timp atractiv pentru consumator. Includerea unui CTA (apel la acțiune) la sfârșitul broșurii este ca o invitație adresată consumatorului de a trimite un e-mail, de a suna sau de a vă vizita sediul pentru mai multe informații sau pentru a solicita mai multe informații despre produsul dvs. La fel de important este și conceptul de a încorpora imagini, infografice și pictograme pentru a descompune textul și a face broșura atrăgătoare din punct de vedere vizual.
CINE O PROIECTE?
Designerii grafici realizează designul și aspectul broșurilor, iar copywriterii scriu cuvintele. În multe cazuri, companiile partajează ele însele conținutul după o hartă broșură
Click aici pentru a vedea brosurile pe care le-am conceput.
CUM SCRII O BROȘURĂ?
Utilizați categoriile cine, ce, când, unde și de ce pentru a decide ce informații să introduceți și să scrieți într-un limbaj simplu și clar. Dacă nu ești bun la aspect și design, va trebui să angajezi un designer grafic.