Principiile unui design bun de site-uri web

Regula de aur a oricarei afaceri de succes este intotdeauna dreptul clientului. Web design-ul nu face exceptie. Cand creati o platforma online pentru promovarea unui brand sau a unui anumit produs, ar trebui sa va concentrati pe piata tinta. Indiferent de ideea pe care o ai in minte, daca publicul tau nu o intelege, atunci ai un obstacol. Furnizarea de informatii pentru piata dvs. si furnizarea de cea mai buna experienta de utilizare la toate nivelurile – aceasta este calea.

Sa luam in considerare principiile unui site web bun, astfel incat sa puteti crea un mediu centrat pe utilizator care sa rezoneze cu piata tinta, sa va sustineti brandul si sa aduceti profit. Pentru realizare website varianta optima este aceea de a lucra cu specialistii.

Creati o structura clara

Maximizati pe un model de citire „F” sau „Z”. Fluxul de citire secvential nu functioneaza pe web. Oamenii sunt obisnuiti sa treaca dintr-o sectiune in alta destul de brusc. Prin urmare, plasati elemente esentiale precum logotipul, navigarea, indemnul, imaginile, beneficiile serviciului in partea de sus sau din stanga.

Simplificati procesul de percepere a informatiilor prezentate

Folositi indicii vizuale precum dimensiunea, culoarea si plasarea, pentru a spune cititorilor ce este cel mai important. De exemplu, dimensiunea mai mare, precum si tonul mai luminos, au o importanta mai mare. Dimensiunea mai mica si colorarea dezactivata au o importanta mai mica. Folositi-le pentru a da structura paginii. Apelati la specialisti asa cum sunt cei de la web design Constanta pentru un site ca la carte.

Evidentiati elemente esentiale, cum ar fi titluri, butoane si link-uri

Adaugati sugestii subtile despre cum sa aflati mai multe despre marca sau serviciul dvs.

Asigurati-va ca tot ceea ce reprezinta continutul are sens, fara stiluri de prezentare. Utilizati nivelurile de titluri si listele neordonate pentru a face copia corporala usor de digerat.

Nu te complica

Amintiti-va, oamenii sunt la curent cu informatiile. Exceptia acestei reguli o reprezinta portofoliile personale si site-urile web ale agentiilor de creatie in care continutul si factorul wow merg mana in mana, pentru a castiga clientul.

Furnizati ancore si puncte focale pentru a ghida utilizatorii prin continut fara probleme si eficient. Deoarece oamenii prefera scanarea paginilor web, aceste elemente le vor oferi o valoare reala.

Reduceti incarcarea cognitiva

Aratati utilizatorilor o cale catre scopul lor si faceti mai usor sa obtina ideea din spatele site-ului dvs.

Faceti navigarea intuitiva

Toate paginile interioare critice ar trebui sa fie la un singur clic distanta. Daca exista ferestre pop-up, atunci acestea ar trebui sa aiba butoane de inchidere evidente.

  • Nu incepeti niciodata sa redati videoclipul in mod implicit sau la incarcarea paginii.
  • Includeti elemente care sunt esentiale pentru comunicare.
  • Respectati o prezentare consecventa a datelor pe tot site-ul.
  • Respectati designul conventional. Acesta asigura incredere si fiabilitate.
  • Creati o experienta optima pentru utilizator.
  • Prioritizeaza o singura actiune. O pagina – un singur obiectiv.

Foloseste trucuri de marketing: foloseste jingle-uri si sloganuri captivante, adauga o nota de personalitate si condimenteaza totul cu carisma ta. Cu toate acestea, nu face totul sa fie despre tine.

Nu cereti nimic utilizatorului pentru a va testa serviciul. Nu fortati utilizatorii sa dea adresa lor de e-mail sau alte date personale.

Nu oferi prea multe optiuni. Cunoscut pe scara larga ca un Paradox al alegerii, cu cat utilizatorii au mai multe optiuni, cu atat sunt mai putine sanse sa ia o decizie. Mai mult, un client ar putea ajunge sa se simta mai putin multumit de alegere. Prin urmare, restrangeti numarul de optiuni. Pastrati-le grupate si organizate.

Testeaza-ti designul site-ului web pentru a obtine informatii cruciale asupra problemelor semnificative. Verificati-l in toate etapele si observati-l dintr-o perspectiva noua.