Informatii

SEO sau AdWords? Ce sa alegi pentru a-ti promova in timp util afacerea

SEO sau AdWords?

Tot mai mulți oameni caută o metodă bună prin care să-și promoveze site-ul, respectiv business-ul. Pentru asta există două opțiuni care sunt luate în calcul de toată lumea, SEO sau AdWords. Ambele platforme te ajută să-ți promovezi afacerea, însă există diferențe destul de mari între ele.

Cum te ajută SEO?

SEO sau Search Engine Optimization îți face conținutul să apară printre cele mai bune rezultate ale motorului de căutare. Desigur, acest lucru nu se întâmplă dintr-o dată și trebuie să fie respectate anumite reguli.

SEO nu este o metodă de promovare foarte rapidă. Astfel, dacă alegi să te promovezi în acest mod, atunci trebuie să iei în calcul câteva aspecte foarte importante:

  • Este nevoie de multă muncă în spate.
  • Nu ai nicio garanție că vei avea parte de succes.
  • Rezultatele încep să apară după mult timp, câteva săptămâni, chiar luni.

De asemenea, promovarea SEO necesită multă seriozitate din partea celui vizat. Cu cât site-ul este mai bine structurat, dar vine și cu tag-urile necesare, cu atât vei avea parte de o promovare mai bună prin SEO.

Pe lângă acestea, Google îi susține pe cei care oferă suport utilizatorilor. Astfel, dacă site-ul tău are articole menite sa ajute utilizatorul, atunci acesta va fi mai bine cotat de către motorul de căutare.


Cum te ajută Google AdWords?

AdWords funcționează pe principiul PPC, adică Pay Per Click. Acest lucru presupune că tu vei plăti pentru fiecare click.

Serviciul nu este deloc greu de utilizat, iar rezultatele sunt mult mai rapide în comparație cu SEO. De asemenea, poți monitoriza mult mai ușor numărul click-urilor, al conversiilor, cât ai plătit și multe altele.

Un alt aspect important îl reprezintă posibilitatea de promovare locală. Dacă business-ul tău este destinat pentru locuitorii dintr-un anumit oraș, atunci când cineva din orașul respectiv va avea nevoie de serviciul pe care tu-l poți oferi, lui îi va fi afișată reclama cu business-ul tău. În acest fel, promovarea este mult mai rapidă, iar costurile sunt scăzute, fiind vorba despre o arie mult mai mică de promovare.

O ultimă caracteristică a Google AdWords este Gmail ads. Google lucrează din greu pentru ca platforma lor să fie cât mai practică și performantă. Astfel, aceștia au introdus opțiunea prin intermediul căreia reclama ta poate fi livrată către un potențial client prin intermediul newsletter-urilor din Gmail.

SEO sau AdWords? Ce sa alegi pentru a-ti promova in timp util afacerea

Acestea sunt lucrurile care fac diferența între promovarea prin SEO și cea prin AdWords. Dacă ai întrebări, nu ezita să lași un comentariu, iar noi îți vom răspunde într-un timp cât mai scurt.

Articole similare de la acelasi autor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close
Close