Cum să-ți gestionezi afacerea în timp ce călătorești

Fie că este vorba despre urmărirea muncii, atribuirea de sarcini, verificarea e-mailului de afaceri sau doar răspunsul clienților, totul se poate face de pe telefon. De fapt, aproape orice se poate face online, prin telefonul tău astăzi.
Da, atât de simplu. Dar nu fugi până acasă sau nu te grăbi spre următoarea destinație de vacanță încă! Trebuie să stabilim cum puteți realiza toate acestea și multe altele fără a fi la birou. Continuați să citiți pentru a afla factorii cheie pe care trebuie să îi luați în considerare atunci când vă gestionați afacerea în timp ce călătoriți sau plecați.
Factori cheie pentru gestionarea de la distanță a afacerii dvs.:
Desfășurați întâlniri regulate:
Toată lumea nu trebuie să fie înghesuită în sala de conferințe pentru a conduce o întâlnire bună; puteți obține angajați la distanță, liber profesioniști și angajați la birou, toți în aceeași întâlnire, doar cu o conexiune la internet.
Acum întâlnirile zilnice sau chiar săptămânale pot fi dificile în timp ce călătoriți, deoarece sunteți în mare parte ocupat și aveți alte lucruri de rezolvat. Cu toate acestea, întâlnirea cu managerii săptămânal sau bisăptămânal vă va asigura prezența în birou și vă va confirma supravegherea asupra tuturor chestiunilor de afaceri.
Puteți conduce cu ușurință întâlniri prin Skype sau Google Hangouts, unde toată lumea se poate vedea și chiar poate partaja fișiere, dacă este necesar. De asemenea, puteți utiliza Google Slides pentru prezentări sau Team Viewer pentru a partaja ecranul computerului cu toată lumea pentru demonstrație.
Asigurați-vă că interacționați în mod regulat cu angajații dvs., indiferent unde vă aflați și construiți relații strânse cu aceștia care pot evolua în încredere. Dacă acest lucru este realizat, nu va trebui să vă faceți niciodată griji pentru afaceri când sunteți plecat.
Urmărirea progresului muncii și a orelor:
A fi plecat de la birou nu ar trebui să însemne niciodată că munca nu se termină sau este în pauză. Tehnologia a creat o soluție pentru angajații leneși sau leneși, software de urmărire a timpului. Acest tip de software vă permite să urmăriți orele de lucru ale angajaților, astfel încât să fiți mereu la curent cu cine a venit târziu sau cine a lucrat ore suplimentare.
Angajații își vor putea urmări schimburile, pauzele și vor putea lăsa note despre progresul muncii lor.
Există multe tipuri de software de urmărire a timpului, unele se concentrează în esență pe urmărirea orelor de lucru, cum ar fi Portalul ClockIn, care generează foi de pontaj și pot fi integrate cu sistemele de salarizare.
Altele includ o funcție de gestionare a proiectelor, cum ar fi Zoho Projects, unde puteți partaja proiecte, aloca sarcini și urmăriți sarcinile.
De asemenea, puteți utiliza software esențial de management al proiectelor, cum ar fi Basecamp sau Asana, care se concentrează în principal pe realizarea eficientă a muncii. Software-ul de management de proiect vă permite să atribuiți sarcini, să le actualizați cu comentarii, să stabiliți termene limită, să adăugați atașamente și, în cele din urmă, să le marcați ca finalizate. Cu o metodă simplă de urmărire a orelor de lucru și a progresului muncii, angajații se vor simți obligați să rămână concentrați și să facă lucrurile mai repede.
Gestionați corespondența de afaceri instantaneu:
În timpul călătoriei, e-mailul este ceva de care nu trebuie să uitați. Neglijarea e-mailului chiar și pentru câteva zile poate duce la probleme. Poșta nesupravegheată poate fi contracte importante de la clienți, documente de la parteneri sau investitori sau feedback de la clienții dvs.
Cu o cutie poștală virtuală, îți poți lua e-mailul cu tine oriunde te duci.
O cutie poștală virtuală este o cutie poștală pe care o puteți accesa online și vă puteți gestiona corespondența. Opțiunile variază de la distrugerea oricărui document sau redirecționarea pachetelor până la deschiderea, arhivarea sau descărcarea e-mailurilor în doar câteva minute. Poșta dvs. este livrată la unități de corespondență securizate unde plicul este scanat și încărcat în căsuța poștală bazată pe cloud pentru ca dvs. să îl controlați.
Deci, nu numai că este acces de la distanță la e-mailurile importante, dar elimină nevoia unei camere de corespondență! Acest lucru înseamnă mai puțină stocare a hârtiei, fără operatori de corespondență și operațiuni de corespondență mai rapide, un avantaj pentru tine și pentru buzunarul tău.
Acum, ești gata de plecare!
Cu toate elementele esențiale ale afacerii dumneavoastră, puteți călători cu ușurință ori de câte ori este nevoie, fără să vă faceți griji că munca rămâne în urmă sau vă gestionați ineficient afacerea. Urmând acești trei factori, îți poți gestiona sarcinile și încă mai ai timp să te bucuri de vacanță!